Klik-Klik..

Wednesday, November 28, 2012

WW : Timbul Tenggelam

Assalamulaikum...

Naper la pendirian saya ni tak tetapkan???...kejap excited..kejap slow motion..kejap non hado terussssssssss...hapdet blog uolsssssssss...ngeh3..

Dapat col dr my sis "bila nk hapdet blog neh???..."..heheheh..x sempat laaaaa..saya jawab...seriesss,..balik umah penuh ngan kerja2 umah..kengkonon pas anak2 tido nk hapdet tp ngan kita2 sekali tido..kenkadang terlalu letih pukul 9pm saya dah tido.. Achaner tuh????

Okla..now mood sya adalah slow motion..pelan2 saya hapdet yer..byk cerita sya yg nk share kat sini tertangguh..termasukla pasal kes cuti2 "sepriseee katanyeeee"..

Heheheh..okla..Insyallah, berkelapangan saya akan share cerita tu secepat yg mungkin...

Gambar hiasan..Sekadar penyeri blog saya..^_^


Lots Of Luv..


No comments: