Klik-Klik..

Tuesday, May 18, 2010

ACU BERTUNANG...

Gila basi punya cerita nie...hahahah!!!..nk hapdet punya pasal..kita korek balik citer lama..ok???..
Ni crita masa aku gi KL masa labour day ri tu..bila dah nama pon bertunang..hantaran2 sure ada..aku tempek mana yg sempat aja yer..maknanya x lama lagi aku pon nk dpt la adik ipor baru & my parents akan dpt menantu baru..mudah2an berkekalan..Amin...

Gila bapak punya besar badan aku...baru 5 bulan tu..hehhehe

Ahli rombongan dari pihak kami...


Ni la pasangan nya..adik aku yg laki tu...

Ni Long aku ( kakak my mom)..tgh sarung cincin risik

 Ni lak my mom....sarung cincin tunang


Serba sedikit hantaran yg diterima..



Lebaqqqqqqqqqqqqqnya muka ...hahaha!!!

Alhamdulillah..selamat dah la majlis pertunangan tu..Insyallah..tahun depan bulan 5 kita tgk kendurinya pulak ek..

3 comments:

El-Zaffril said...

Selamat bertunang Acu... demmm melepas...

MaMa aYiN_FaSHa said...

El...
Adik akk yg laki lorr..heheh...or pompuan tu mmg El kenal???hehehhe

Yan said...

ucapan selamat menempuhi alam pertunangan buat Acu..
darah manis nih.. jaga bek2