Klik-Klik..

Thursday, July 14, 2011

PULUN BUAT HEADER BARU....

Hambik!!! now dh pukul 1am...jenuh aku menggodek nk buat header baru..heheheh..tp malu, tak sehebat korang2 semua...janji aku rasa elok la sikit dr sebelum ni..header besar gedabak..tup2 terus x dak header..hehehe...

Sebenarnya aku igt nk hapdet citer pasal cuti2 kat Langkawi ri tu..tp dh menggodek header pun lama nk mampuih..x larat la nk meneruskan lagi....huhuuh..Insyaallah..Insyaallah..

Esok dah khamis kan...apanya esok...la dh pukul 1am..terang2 dah la hari ni...heheheh..Igt Jumaat ni nk balik kg..lately aku kerap balik kg..yo la, hubby pun dh take over penang dh sekarang..Kl dah tak..makanya selalula aku menjadi pelancong penang..heheh..boleh???

Okla...mata dh ngantuk suda..jgn salahkan aku hapdet x bergambor..salahkan header yg asyik2 x jd..asyik2 x jd..rasanya aku buat tu kali yg ke5 baru jd..tu pun lite2 ja...hahhaha...

Ok beb!! Gudnite & sweet Dream..aku???..x der maknanya nk sweet2 ni...dh la hubby nun di penang..harusla aku berjaga nk bg susu Izzara..klu dia ada leh gak la berganti bancuh susu dan aku pun sempatla nk bersweet2 ni..ini nyata pasni letak kepala terus lebohhhh!!!...

Daaaa....

5 comments:

Gieyana said...

hang jd mcm aku..kalau mood rajin menggodek..sure buat habis2an punya..cantik wht header hg nie..nice n simple & sama kaler cam blog aku..hihi..i likee..:)

Ieda Zakaria said...

Gie...
hahahha...snggup ha bersengkang mata punya nk siapkan jgk..hehehhe..
Tq..Tq..huuhuh..aku guna photoscape jer wei...

mummy_ayu said...

ok la nie..cantik..
pandai gak la buat sendiri..ayu main order je..tak pandai..

Cik Wanie Ghani said...

amboi rajinnya kakak wanie buat header baru kan,
i likesssssss,
hihihihi:)

CuTeMiUt78 said...

eemmm ok dah tu... rajin...

salam singgah kembali...

** klu rajin... tlg buat header blog kita plak blh.. :D