Klik-Klik..

Friday, August 12, 2011

MARHABAN YA RAMADHAN.....

 ADA UPDATED KAT N3 INI!!!!
Baru dapat transfer gambar..maka i kasi upload la itu gambar..rasa cam pueh ati sikit...yer la..citer bab makn..klu non ado picca cam x beshhhhhhhh jer...

Assalamualaikum...
Dah berapa ari ek kita puasa???....betoiiiiiiiii dah 11 hari dah kan...hehhehe..gila keji..dh sebelas hari baru nk hapdet citer puasa..dan hari ni la 1st time buka posa kat luaq...tu pun sbb En.Suami balik from Penang dah lewat..Dia ckp..kita buka jer la kat mana yg sempat..
Ni lagi satu masalah aku..sebenarnya aku nk hapdet la citer aku buka puasa kat luar ni..tp kiciwa..kiciwa sgt2..ntah apa kes lak..my fon x leh nk transfer file to my lappy...hampagasss toiiiiiiiiiiii la...terus punah harapan ku nk hapdet..huhuhuhu...aci tak klu aku hapdet widout picca...hehhehe..Leh citer menunya jer la..tp tu la..stil lagi memaki2 fon ni..Gggrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr...!!!!
Kami berbuka ngan menu :
1. Siakap Stim - mantoppps!!!

2. Tomyam Campur -  pun mantopps!!

3. Chapchai  - Not bad..(hahaha..ada ker yg x tau apa ngan cendawan jer pun...bahasa Thai...)


4.Telur Dadar - menu wajib untuk ayin...

okla yer..hapdet dah kan..heheh..nk layan citer korean sat...lalallalal!!~~
Aku letak Picca yg x dak kena mengena yer..maksud aku ngan ini n3...



2 comments:

Nama ku Nur Azeani Kamarudin said...

rajin2 la update selalu kak...da sunyi sgt kat blog...huhu...mcm da x best je nak berblogging...

Cik Wanie Ghani said...

ikan stim tue nampak mcm menriks n the boooommm,
nyum nyum