Klik-Klik..

Tuesday, July 31, 2012

Dapat Gak Akhirnya...

Bertungkus lumus pulus aku ari ni menggodek blog baru nih..hahahha..godek punya godek sampai org len nk nengok pn x boleh..hover tau godek..hahahah..
nyway tengkiu ler Amy oiii coz tolong aku..kihkihkih...klu idak ada yg meroyan blog sendiri x leh buka..

Yg paling best bila dh godek2 ni..finally dpt gak aku import balik semua post2 aku yg ada dlm blog lama tuh..gila suka wehhhhhhh...sayang woo klu hilang..since 2009 tauuu...

hehehe..itu ajer la nk share..

Lots Of Luv...

4 comments:

mama tisya said...

hah nasibaik dh bole import...dan nasibaik jugak aku dh tukar setting..kalo tk smp sudah tkleh bukak:-p

Ieda Zakaria said...

hahahaa..tq bebanyak yer...sure aku pun naik pening kalu still x leh buka..

ALoNa CintamaniszLite said...

Leh import2 entry dari blog lama ye?? mm....leh ler ajar akak mcm mana nk buat, hihi..

Ieda Zakaria said...

Heheheh..Buleh kak.
Memula akk gi blog lama,gi kat design ambik setting. dlm setting tu ambik yg 'other'. kat ctu akk klik 'export blog' dlu..dia akan soh kita save..
pastu akk gi balik blog baru..pegi tmpat yg sama mcm tadi cuma ambik import blog plak..kat ctu kita akn upload balik export blog yg kita save tadi..pastu ok..dia masuk terus..kenkadang dia akn bg tau kta fail..x jg..akk review jer..kenkadang dia masuk..

ok kak..klu x faham akk bg tau len noo