Klik-Klik..

Wednesday, August 1, 2012

#Wordless Wednesday#... Saya suka bunga Ros..seriess


Seriessss...saya mmg suka bunga ros..suka sangat2..tp tu la..bunga ni mahal..tambah2 lak kat yg bukan kawan tanah tinggi..cam tmpt aku ni..tanah sawah jer byk..kalau la rega dia sekuntum 30 sen, sure ari2 aku beli..kih..kih..kih..up sket 50 sen pn aku beli...

Rasa best ja klu dapat tgk bunga ros tpppppppppppp suka bunga jer la...suka tanam idok sama sekali..hehehehe..tu namanya perabih duit ieda oiii...

x peee..yg penting "saya suka bunga"...

Lots Of Luv..

10 comments:

Gieyana said...

Suka gak..tp kdg2 time annivesary hb beli rs mcm rugi ler plak..kalau duit tue buat belanja mkn ka best gak tue..ekekeke..:-)

Cik Wanie Ghani said...

saya suka bunga orkid,
hihihihihi

ct rahani said...

sama la kak suker jugak tgk bunga ros.. pastu klu cium baunya yg harum tuh rasa realease je kepala nih.. nak beli selalu leh kempis poket kang.. ekekeke..

btw, selamat berblog kembali.. :)

Ieda Zakaria said...

kekeke..mmg pon. tp aku nih dpt tgk pun jd la...suka sagt..

Ieda Zakaria said...

No wonder umah byk pokok orkid..kui.kui.kui

Ieda Zakaria said...

heheh..taste kita samakan..tp tula maheyyy kemain..
tq..support me yer!!

Neeza.Areef said...

sape x happy kan klu dpt bunga rose. dah ler sepesel mahal lak tu kan..

ALoNa CintamaniszLite said...

Akak suka gak ngan bunga tp bila kat cameron highlands tu malas lak nak beli suka-suki...rasa mcm membazir pulak, ntah apa2, kan..hihi..

Ieda Zakaria said...

heheheh..mmg kan..kan..:)

Ieda Zakaria said...

heeee..ieda klu pegi Cameron..itula yg dicari dlu..ada yg ieda pegi baru ni beli byk gila pastu bagi kat opismate 3 hari berturut2..soo ari2 diorg tukar bunga..suka sgt bila tgk diorg suka dpt bunga tuh..:)