Klik-Klik..

Sunday, August 26, 2012

"AIDILFITRI 2012" - Edisi Gedik Anak-anak & Mak-mak pulak..

Bermula ngan picca Izzara renyihh sesadooo

Tahun ni aku beraya umah mertua kat ayaq hitam, kedah. Seperti tahun lepas jgk. Motip sbb sanggup 2 tahun berturut2 raya umah mertua adalah dengan alasan leh balik kg aku dok lama skit. Kalau raya umah aku sure raya ke-2 dh ca-alip-but. Mna best..adik beradik aku pun raya ke-2 baru nk kumpul umah mak aku.kehkehkeh..tp laki aku ni diam2 dia rupanya dia pikiaq..dia kata x kira next year ttp kena raya umah aku pulak...huhuhuuh..huwaaaaa..redho..

Okeh..ni picca gedik2 gegurl sebelah suami...ada anak buah & biras aku...somey2 tak???...wuwuwuwwu..

Cer tgk Icha & Izzara..Izzara nk ngekor cara kak dia buat peace!!


Kami 3 biras..vina (menantu bongsu), K.Miza (menantu sulong) & aku (menantu no.3)..semuanya 4.sorg x dak coz umah dia dkt ngan umah MIL soo pastu baru kitorang pi beraya umah dia..

Ubah port bergedik lak..kehkehkeh...

With anak buah..Aida & Nurin..(anak abang Ipor yg Sulong)

Oppss!! ada lg tau citer Aidilfitri 2012..nanti2 aku post..yg tu sebelah family aku lak...lagi gediks..hahaha..

Lots Of Luv..

1 comment:

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

byk nya gmbr gedik...hahaha..

pandai hg noh...ry umah mertua dl..nnti bleh ry lama sket umah hg..hehe