Klik-Klik..

Tuesday, September 18, 2012

Bubble Gurt

Hari ni 18 Sept dah kan..ermm..4 hari dh rupanya aku x update..kekeke..citer gi jln2 CH nanti2 la eh..lom transfer gambar lg ler dr SLR tuh!!..maleh betoi klu bab2 transfer nih!!..

Meh..nk share citer ttg Bubble Gurt..1st time try..1st Impression..so..so.. jer la..compare ngan TTFT yg pemes tu...TTFT mmg sheedaaappp..Ice-cream yogurt dia la..klu yg air yg ada pearl2 tu beshh gak..Saja ler ri tu jenjalan kat SP, pastu masuk Central Square nampak BBG nih..sajer nk try..


 Ni la rupanya..Icha nk letak mashmallow



Air dia sheedap..Coklat & Mocha



Sompet lg tuh!!

Arghhh!!! Ichaaaaaaaaaaa...

Itu ajewwww!!!....

Lots Of Luv


4 comments:

Zura@Iwan said...

aku masuk central square x nmpk pon bubble gurt ni..haha...

Sidratul Muntaha said...

budak2 klu tak smakdown mak dia mgm tak sah!

Ieda Zakaria said...

Ada..aku pun x perasan dia kat ngan apa..hahah tp mmg yg aku pegi ni kat Central Square..

Ieda Zakaria said...

tu la kan...klu pakai tudung tu dh senget benget abih..huh!!..x dpt la maknya nk berpesyen tudung dah..kehkehkeh..