Klik-Klik..

Thursday, September 6, 2012

Time merdeka day!!!!

Merdeka!!Merdeka!!!Merdeka!!!..Ya, dh 55 tahun kita merdeka...Bertuahnya kita rakyat malaysia...hidup aman...

Nyway, aku x pegi mana2 pun pagi tu..just kuar gi bayar bil astro jer..tu pun kat jitra klu alor setar sure jem....padehal online pn  oleh bayarkan...tp kan meroyan plak asyik terperap lam umah...lg pun en.suami x berapa nk sihat..pas balik bayar bil en.suami terus telan ubat & tido...ngan aku2 sekali tertido..makan asal yg ada kat umah jer..seb anak2 hokey..kehkehkeh...

Ptg around kui 5 camtu..en.suami soh siap2. Dia dh rasa okey lettew yg ajak kitorng kuar.. sbb pagi tu en.suami ada janji ngan ank2 yg nk bwa diorng gi main kat tasik..okeyler...kami 
pun bersiap..otw tu aku ckp kat en.suami lapaq cendoi jo pulut la...dia ckp dr kita mkn cendoi baik kita pi kuala perlis. Makan ikan bakar...whoaaaaa itu cadangan mmg terbaeeekkk!!Confirm aku x tolak...cuma kesian kat ank2 la...Icha berkali2 tya "ni bukan jln pi main2 kan mama"...jenuh bg alasan papa nk bwa pi main2 kat tmpt jauh sikit..

Dah sampai kt medan ikan bakar tu jenuh gak mencari parking...ramai la plak manusianya punnn...

Heavennya dpt mkn ikan bakar pas bulan puasa nih!!! Nk share ngan korang apa yg kami mkn...meh ler nengok!!

 Sotong Goreng Tepung

 Ikan Jenahak Bakar


Ulam Rebung, selom & timun.. (sya x makan rebung yer...)


Kepah BlackPepper..(sedap siput lala lagi..bg aku ler..)

Udang Masak cabai...mmg sedap..(aku yg abihkan..kehkehkeh)

picca sekadar nk menempel..muka puas hati dpt mkn ikan bakar!!..phewww

2 comments:

Gieyana said...

Aku g KL time ni pon jem gak..cuma jem kt bkt bintang jer...ekekeke..:-)

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

last minute plan tu sllnya jadi kan...

tliur ahkak tgk menu2 tu...

x penah lg g kuala perlis mkn ikan bakaq...hehe