Klik-Klik..

Monday, September 24, 2012

Dah abih syawal baru hegeh nk cerita pasal open Opis..huh!!


Ini la Opis aku..Kat area Stargate..alaa kat ngan Tesco Baru kat Alor Setar nih..Eh!! ada org nk tau bagai ker opis aku nih kat mna..05/09/2012 bersamaan 18 Syawal, Opis aku buat "Open Opis'..hehehe..baru hegeh nk hapdetkan...


Kami ada buat bacan Yassin & doa selamat gak...




Ada Sate...



Ada Kambing...(wahhh..en.suami ngan adiknya yg incharge)

Yang x dak gambar plak, ada charkuteow, ketupat palas 3 jenis (pulut biasa, pulut hitam & kacang), rojak buah, kuih raya & menu utama Nasi Beriani...gambar2 ni semua bukan aku yg tangkap..opismatenyer kamera..aku cilok dr dia jer nih..itu sbb gambar mna yg ada jew..


Eh!! budak tecik nih pun ada...

Yang pkai spek tu pengarah Urusan a.k.a abg ipaq..& yg baju ijau tu Pengarah Eksekutif a.k.a bapak mertua..:)


Antara tetamu yg hadir..terima kasih yer..

itu ajewwww

Lots Of Luv..

2 comments:

Gieyana said...

Weh..aku suka kambing tu beb..dulu x suka mkn kg..haizz! Nk kena ajak hb g mbekkk gak nie..ekekeke..:-)

Zura@Iwan said...

wahhh...satay n kambing ada gk...yg tu yg best tu..hikss

Gie! ha ajak hb g mbekkk lekas...hehe