Klik-Klik..

Tuesday, February 24, 2009

3 Stoogess,,,,,......


Salam...Hi bersua kembali...Tgk pada tajuk pun org dah dpt agak mesti tiga sekawan..yup..betul la tu.. Aku nk story sikit my friend masa aku kat Aloq Staq dulu..Kemana aja kami pasti ber3...Walaupun yg sorg tu anak dara tp dia blh msk ngan kami yg dah mak dara ni...kalau tgk pd gambar tu, Jihan, Dk Not N Aku..Dk not tu la selalu kena buli ngan aku n Jihan..kih..kih..kesian kat dia kalau ingat balik...Ish..Rindunya kat hangpa.. kat sini X da geng la nak bergossipla..bercrita pasal rancangan kat tv la..mcm2 la kami blh bersembang..kadang2 tu yg x dak kena mengena pun blh jd isu..cthnya..org lalu dpn opis..pastu tgk2 kat cermin opis yg gelap tu..kami still lagi contact cuma caw ja yg menjauhkan kami...betui dak Jihan... (ayat jihan..tau x pa) dik not pulak jgn dok muncung sgt...syum selalu..abg zam skrg..dekat dihati..(jgn mare) gurau org jauh..Apa lg ek?? ha...Dk not dlm opis tu mmg org suka buli dia..jd aku n Jihan ni la jadi nasi tambahnya..syok ooooooooooo...kalau dpt tambah yg bertambah2..Dk not..kalau baca blog ni jgn marah noooooooooo... Muncung ja..kih..kih... stop dulu..next blog aku nk citer pasal lagu paberet aku..Lagu apa tu??? Tgkla next blog...Daaaaaaaa...

No comments: