Klik-Klik..

Saturday, February 21, 2009

Kat Mana La...Cabel Camera Aku Niiiii....

Hi..salam..
Actually pagi ni x keja..saja nk cari keja..tulis blog ni..
Bangun jer tido ari ni baru teringat kat maner la aku letak kabel camera aku ni.. X ingat lgsung kat mana nyer letak..Kan aku baru pindah jd serabut la sikit nk mencari..kalau hubby aku tau confirm kena marah..dia kalau bab2 gadjet ni sayang la teramat sangat..Dah merata aku cari tp still x jumpa gak..aduh..dah ponat dah ni...berpoluh2 dah den dr somlm ni....ewah..nogori la pulak..mana dtg tah.. mesti penangan jihan rajalawak m3 tu..kan dia ckp nogori best jer dgar..
X pa..jgn putus asa no...usaha tangga kejayaan.. nak cari cable..nk cari cable..kih..kih.
sonang hati lagi tu..tau kek hubby den mampuih den..
ok..la..next blog yer..bye...N Daaaa....

No comments: