Klik-Klik..

Tuesday, February 24, 2009

x ngantuk lagi.............

Hai...Gud morning...Org lain tgh syok tido, kita ni pulak dok menulis blog..Selalunya seblm tido tu mesti tgk blog..tp mlm ni rasa x ngantuk pulak lagi..padahal dah pukul 12.50 a.m dah..lagi pun lmbt online sama..pegi rumah kakak kat ampang..balik pun dah lewat..hubby pulak x der..kuar gi bangsar urusan keja..boringnyerr...nasib baik ada blog ni..blh syer cerita..
pukul 10.30 am ni ada meeting kat bukit mahkamah..hubby yg attend..aku x ...itu satu lagi yg buat aku tido lewat sama..siapkan report meeting...
Bukan aku saja yg tido lewat..anak dara aku tu pun sama..masuk bilik...kuar bilik..sampai pukul 12 baru masuk bilik betul2..pas jer dia masuk tido..aku pun gi la jengok dia..ambik kau dia punya posing tido....tgk ha gambar ni..hehehe...

No comments: