Klik-Klik..

Thursday, February 26, 2009

Hadiah Dari Papa...

Salam n selamat malam...
Sebenarnya hadiah dari papa tu dah lebih dari 3 bulan dah aku dapat..tp bila dia baca blog aku..dia ckp naper x letak gambar hadiah yg papa bagi..suruh appreciate la tu..x pa la..x kisah..mmg aku appreciate pun...Thank U sayang..lain kali bagi la lagi...walau pun bkn besday aku, bkn anniversary tp sebenarnya masa tu besday dia.. dia kata x apa mama x bg hadiah..dia yg bagi.. sbb dia bg dia kata dia kesian kat aku...yer la.. masa tu hubby aku dah dekat KL. Tinggal la aku ngan anak kat rumah mak dia..aku ckp aku selalu boring masa dia x dak..yer la..kalau dia ada..balik keja ja mesti bawa aireen jln2..ni dia x der pegi keja..balik keja..x kemana...hujung minggu baru hubby aku balik..terkejut gak aku masa dia bg hadiah tu..pandai papa beli..sbb brand tu salah satu my paberet brand dari zaman remaja lagi...

ni la beg kesayanganku..

ok la next blog aku citer pasal aku cuci rumah sebelum dan selepas...Daaaaa...




No comments: