Klik-Klik..

Sunday, February 22, 2009

AKHIRNYAAAAAAAAAAAAA.........


Salam & Gud Morning....

Aaaahhhhhhhhhh...Akhirnya dpt juga ku ketemu balik cable cameraku....Itulah jgn putus asa mencari..Rupa2nya dia terselit dlm beg laptop jer..2 3 kali dah aku cr dlm beg tu tp tu la tuhan nk menduga sejauh mana kesabaran kita..Dengan bangganyer aku bg tau hubby aku yg aku dah jumpa..Aik dia tya balik bila masanya hilang..aiseh..aku lupala..mana ada aku ckp kat dia yg beberapa hari ni aku dok sibuk mencari cable camera..kalau dia tau mampos aku..hehehe...anyway x da hal la...

Ari ni x keja lagi...nk jln mana la pulak..semlm kitrg pegi Nilai 3..Pegi shopping Langsir..Penat jg...bkn penat apa..penat ngan anak daraku sorg tu..dia klau nmpk playground ya allah..kalau aku tu kiranya aku nmpk Dato Siti la.hehehe...tp x kesah janji dia happy bila aku bawa dia jln..x der gambar la coz x bawa camera gi smlm...
okla...next blog yer..Daaaaaa.

No comments: