Klik-Klik..

Saturday, February 21, 2009

Terbuka akhirnya pintu hati ini utk membuat Blog sendiri..

Assalamualaikum...Tepat jam 12.19 a.m akhirnya dapat jgk aku mewujudkan Blog aku yg akan kutuju khas buat suami dan anak tersayang..
Sejak berpindah ke Kl ni mmg byk masa utk aku mengsurf internet ni..Jadi bila aku boring ada jgk la tmpt utk aku luahkan..ye tak yer???
First off all, aku kenal kan diri aku dulu..Nama penuhku Rozidawati Binti Zakaria, family and kenalan panggil aku ida ja..very simple kan.. Aku dah kawin..5 tahun yg lalu..(01/05/04)..dan dah ada anak seorg..Gegirl...Aireen fariesya nama yg aku N Hubby ku kasi.. dah 4 tahun umur dia...Nama Blog aku ni pun gabungan nama aku, hubby n my dauhgter..Tu yg jadi "YAZIEDAFASHA"..Ok lah..next blog aku citer bab lain pulak k..dah ngatuk..time to sleep..Daaaa..

No comments: