Klik-Klik..

Sunday, March 15, 2009

AkTiViTi HuJuNG MiNGGu...

This week x gi mana2 pun..lepak kat rumah jer...masak n mengadap laptop.hehehe..Papa pulak ari ni basuh keta dgn dibantu oleh my Gegirl...yg sgt la menyebuk bila dia nampak papa dia dah kuarkan pam air letrik..kelam kabut dia nk kuar jgk..x pe la..kasi can main air...





Pas papa siap basuh keta..weols gerak gi sri kembangan pulak..pegi ambik anak sedara aku..kan cuti sekolah..ambik dia duduk rmh aku buat kawan ngan aireen tu..pegi2 tgk ada anak2 sedara cousin aku daaa...mmg ligat2 tiga2 tu... tgk la gambar kat bawah ni..


















Dah balik dari Sri Kembangan aku pun terus mencari lappy aku utk mengn3 apa yg patut..edit2 apa yg patut..tu la aktiviti aku dis weekend..bosan kan..x per2..next week kitrg dah plan baik punya..tunggu la...






No comments: