Klik-Klik..

Saturday, March 14, 2009

KenDuRi KaWiN & AKaDeMi FanTasia...

Hi..salam..
Aku baru jer sudah tgk Af...Dah agak dah ..x der penyingkiran..tp kalau betul ada pengingkiran..antara Aril ngan Akim..hopefully Akim terselamat..Aril tu dia kan dah penah masuk competition sblm ni jd aku rasa mcm dia tu over confident jer..(sori eks..peminat Aril)..Btw mlm ni nyer konsert paling best perform aku rasa la..Hafez..Best suara dia..sesuai ngan lagu tu (Lagu Kita-Aizat)..Yg lain2 tu ok la..biasala 1st concert..Kita tgk pulak next concert nanti k.

ok..ni nk citer pasal kenduri kawin plak.. before blog kan aku ada ckp pegi kenduri kawin..aku pegi cousin aku kawin..kiranya rombongan pengantin pompuan la ni..Actually, kazen aku tu dah nikah bulan 10 ari tu lagi..Dah 5 bln dah la kiranya..baru nk buat sambut menantu..bknnyer apa..dua2 tu doktor..fresh lagi tu..br balik Rusia..jd cuti derang terhad sgt..majlis ari ni pun sekejap jer derang dpt join..bygkan mlm semlm derang baru sampai dr alor star, and then petang majlis tu jgk derang kena balik alor star coz dah keja..(Hospital Alor Star tmpt derang ni kena bertugas)..jd penatkan????



On the way nk gi rmh kenduri..Jln jam nk mampos..dr Kajang sampai la betul2 nk kuar AU Keramat tu..







Ni la yg aku mkn..sikit jerkan..hehehe..(muka dah lebor dah..sampai dagu pun terlebih sudah...)







berposing selepas melantak...Papa tambah sampai 3 kali..iskh..iskh..iskh...




Tumpang glamer pengantin jap..





Selamat Pengantin Lama Amy & Farid (Jgn mare)...





okla.dah ngantuk ni..nk tido..next blog yer..ciao..

No comments: