Klik-Klik..

Wednesday, March 18, 2009

iKuT PaPa....

Hi..salam uols..
Skrg ni aku tgh n3 dlm kete kat area selayang...on2 lappy jer..wahhhhhhhh..sonoknyer..ada signal wifi..uols mesti tertya buatper la aku gi blogging dlm kete ni...akcelly aku diinvite oleh papa utk teman dia gi tgk projek kat area selayang ni...mulanyer malas gak..kot2 area kampung..x leh bawak lappy..x der signal..tp bila hubby ckp kat area pasar borong ni...aku sure certain tmpt mesti ada signal...dan akhirnyer bersetuju mengekor papa...my dotter, aku tidurkan ngan bibik..pastu aku suruh adik ipor gi teman derang sama...cian ayin...mama pi dating ni ngan papa...x der la sayang..papa ada kerja la..dia bye2 aku baik punya bila aku ckp nk gi kerja ni...siap flying kiss lg..cuba klau aku ckp pegi jln, konpom ngobak (nangis) nk ikut...
skrg ni tepat pukul 12.00..tp kete punya byk mcm kul 7.00 mlm jer ghupe...pekerja aku x leh nk mula lagi..btway derang tgh tggu s.o telekom sama... x sampai lagi...

No comments: