Klik-Klik..

Wednesday, March 11, 2009

HaNGiN SaTu BaDaN Ni......

Hi... Salam..
Ari ni lewat sikit aku N3...jap tadi kuar ngan papa gi minum kat mamak depan tmn tu..my dotter dah tido..Dating dua ja la ngan papa..tgh2 syok2 dating..balik rmh jer aku terus angin..mananya tidak..aku terjumpa satu bekas kuih dlm stor aku..apa kes pulak kuih blh ada dlm stor ni.aku tya papa..dia pun hairan.."jumpa kat mana ma kuih tu??" aku pun ckp "dlm kotak pa kat stor belakang..yg boleh jumpa tu aku nk gi ambik refill air wick freshner sekali jumpa kuih daaa..Tanpa teragak2 dan menyedut nafas panjang, aku terus panggil my maid, atikah..x der org lain dah ni mesti kerja dia..Dia ngaku , dia yg letak situ coz dia takut aku tau yg dia dah jumpa ngan maid belakang rmh..aku pun apa lagi..membuka ayat seribu tanpa fullstop sound direct kat dia..before that aku dah pesan jgn sekali2 borak ngan maid jiran2 aku..biar boss dia ja ckp..degil pompuan ni...aku bknnyer apa tkt jgk bila diorg dah bertemu geng ni..nanti kang rumah tunggang langgang,aireen pun tah apa2..sblm jadi apa2 baik aku beringat dulu..
GeLaGaT My DoTTeR
opps... lupa lak..nk nyelit sikit citer masa on the way nk balik KL..kitrg singgah kat R&R Ulu Bernam..papa nk hilangkan ngantuk..pastu kitrg mkn2 la jgk...yg my dotter ni dia x reti2 dok diam..ajak mkn x nak..mkn gula2 ja..mulut pulak asyik pot pet ja..kejap dudukla.kejap berdiri la atas kerusi tu..last2 x tau nk dok kat mana dah, dia hentam duduk bawah meja..tgkla gambar yg aku ambik ni..Gelagat my dotter...iskh..iskh..anak sapa ni????




















ok la...next blog yer...ciao..



2 comments:

Gieyana said...

tukar layout plak ker? smlm x bleh nk comment!huhuhu..

leadleedeea said...

thanx akak..huhu btw, ur dotter mmg cute sgt~!!