Klik-Klik..

Saturday, March 21, 2009

DaTiNG TiMe...

Hi...salam uols..
Ari ni aku gi dating wif Papa...Gi jln Kl...Weols kuar berdua jer...nama pun dating...my dotter and my bibik weols hantar rumah kakak kat sri kembangan..biasala..dia tmpt asuhan sementara kalau weols dua nk dating..hehehe..tima kasik kak...
Kan semlm aku n my dotter bershopping...now my hubby turn pula nk shopping...weols gi SOGO jer...jalan habis setiap level br papa beli..dia mmg cam gitu.dia nk survey dulu..belek2 yg mana berkenan dihati...bila dah puas perati br la dia beli..jd aku ni kena la sabor mengikutnyer..sbb kalau my turn shopping..hubby aku pn jd cenggitu jgk..fair kan??..sbb tu kalau weols shopping brg2 weols..jrg benor bawa my dotter..takut dia letih cian kan??..btw...bila tgk papa shopping..aku pun ngan muka kesian..godek2 la sikit..akhirnya dpt la sepasang sandal..crocodile (59.90 hengget jer)..just nk pakai kuar jln dekat2..gi kedai ker..gi pasar ker..dpt jgk tu...thank's papa..ramai jgk manusia ari ni..dah puas shopping..mkn jap kat McD..yg ringan jer..hubby x nak heavy sbb before kuar weols dah mkn kari kepala ikan kat rumak kakak..Kuar dr SOGO terus gi jln TAR..aku nk cari brooch tudung..dpt la cari pas tu sambar tudung sehelai..(30 hengget)..sedar2 dah pukul 7.00 p.m..cepat2...... nk kena balik ni..konsert AF..hehehe..hubby bengang jer..aku ajak blk sbb nk tgk AF..sabar yer papa..

Baju2 papa...

Sandal & Brooch aku...


Jap td abis jer Konsert AF..papa ajak gi supper..kan tadi kat SOGO just makan ringan jer..aku pun ikut jer..lg pun lapar sama.. weols mkn chicken chop..hahaha.supper ngan chicken chop..pas mkn tido..elok sgt ler tu utk membosarkan lg badan yg sedia bosar..hehhee..bila pikirkan badan yg semakin lebor ni weols balik dr supper... x terus tido..papa layan tv..citer 'Big Fat Liar (tv3)...aku pulak dok sibuk memblogging...sedar2 dah nk hampir pukul 1.45 a.m...ambik ko..nasib esok x keja...okla..papa dah bg signal suh tido..nk teruskan dating...hahahaha...kla ciao..




No comments: