Klik-Klik..

Saturday, March 21, 2009

JeJaLaN....

Hi...salam uols..yesterday aku x n3..buzy la skrg ni...byk doc nk kena submit the end of march ni...tensen..tensen..Melihatkan ketensenan aku...papa pun mengajak aku jejalan walaupun bkn hari cuti..ikutkan dia janji nk bawa kuar jejln Kl hujung minggu ni..tp...cian kat aku la kot..asyik terperap dlm rmh jer..nk uat cmner, opis ku rumahku..hehehe..semlm gi jusco cheras selatan..bawa aireen mkn KFC. Dah lama dia minta tp papa n mama nyer sebok bebenor..br dpt bawa..kebetulan anak sedara aku kan dtg rmh blh gak bawa dia jejalan..
tgkla..punya nak mkn KFC..mama nk snap pic pun dah x peduli...
makan lagi....lapar mama...
ha...ambik kau bila dia dah kenyang...x der pot lain dah..bawah meja.hehehe..suka benor lepak bawah meja..
Itu kisah smlm..ari ni pula..papa bawa jln gi kl..kononnyer nk gi mkn nasi lemak Kg Baru...before that weols gi keramat jap..ambik barang pas tu terus ke Ampang Point..Ada "Mother's Care" buat fair kat ruang legar bawah tu...tp x beli pun..coz byk yg baby nyer baju..aireen kan dah besar.. tp tetap shopping jgk..bukan utk aireen ja...mama pun sama..tp mama shopping kat jusco...dah selesai menghabiskan petes....(duit)..perut pun lapar la kan..meneruskan perjalanan kononnya ke kg baru la..sekali tgk jln..mak oiiiiiiii jam gila..x kuasa weols nk meredah jam yg teruk itu semata2 nasi lemak kg baru tu...baik aku gi mkn kat bandar teknologi jer..(rmh aku ler tu)...tp mengenagkan malas dah nk masak..weols singgah mkn kat prima saujana jer..nasi beryani Gam...x snap pic coz lapar sgt ni..mkn time..
semasa di keramat..tunggu papa gi ambik barang..
aireen wif her cousin Irra..
Baju yg berjaya dirembat (beli la...) utk aireen.
Dan mama..berjaya menge'pau' papa..hahaha...

ok..nk tido dah ni...Daaaa..ciao..

No comments: