Klik-Klik..

Wednesday, March 25, 2009

TaG...TaG..TaG...

Tag ygaku terima kali ni dari Gie..ok Gie..saya dah buat ek...

1. Lelaki no.1 dlm hidup anda??
*Ayazi Nayan a.k.a Papa a.k.a My beloved hubby

2. Perdana Menteri M'sia no.4...
* Dan tentu la Tun Dr Mahathir Mohamad...kepimpinan beliau begitu hebat seiring dgn
kedalaman ilmunya....(wahhhhhhhhh...ayat..x hengat punya...)

3. Gossip di tangga no.2 sekarang...
* X sure plak...Hiburan or Politik...

4. Selebriti paling tomei no.1...
* Liyana Jasmay...(pendapat aku la yer...)

5. Kakak no.4...
* Aku ada kakak 3 jer la...mana nk cari no.4 tue...

6. Teman rapat no.10..
* Aku x letak gred teman rapat aku no 1 kaaa...no 2 ka...apa lg no.10...kalau dah rapat semua
nya sama level...

7. Kawan paling kudukut no.6...
* Kudukut laaaaaaa.....ada..ada..tp "biarlah rahsia"...

8. Kekasih no.2 anda...
My Lappy..pegi mana jer mesti bawa dia...

9. Artis lelaki no.1 dihati anda....
* x der kot..

10. Adik no.3...
* Huaaaaa....adik ada 2 jer...mak aku dah x dpt nk bg adik no3..."ada 2 pun asyik gaduh"...mak
aku kata....

11. Tag ni untuk:
*Ena
*Aqsa
*MidGurl
*Arnirina
*NurulDhia...

ok kengkawan..selamat mengetag..hehehe..

3 comments:

miDguRL said...

cak hehe. kite dh settle so now ur turn lak ahakksss jgn wat2 lupe nk amik erk ;P

Ena said...

wahhhhh
tima kacih sebab TAG kiter
nanti ena jawab ek

NuRuL DhiA said...

utang tag dah dibayar, tq :)